pátek 31. července 2015

Epizoda IV: Synové zimy



I přes velké zpoždění se mi přecijen podařilo úspěšně dokončit překlad pro čtvrtou epizodu Hry o trůny. Překlad můžete stahovat na odkazu uvedeném pod čtveřicí screenshotů.

Dodatečné díky za výpomoc s korekcemi opět patří Datastorovi.

Vyskytnou-li se v překladu nějaké chyby, dojde k vydání aktualizované verze společně s vydáním překladu pro epizodu pátou.

Technická poznámka:
Překlady byly upraveny tak, aby již nadále nedocházelo k chybám textu, nebyl-li překlad pro danou epizodu před jejím hraním přeinstalován. S novými verzemi překladu je tedy možné celou hru hrát pohodlně naráz bez chyb a obtíží.

Tuto úpravu v sobě mají zabudované konkrétní verze překladů:
 Epizoda I: Železo z ledu - v1.2
 Epizoda II: Ztracení lordi - v1.2
 Epizoda III: Meč v temnotě - v1.1
 Epizoda IV: Synové zimy - v1.0

Před instalací jakékoliv výše uvedené verze překladu, včetně tohoto překladu pro epizodu čtvrtou nejprve silně doporučuji všechny starší překlady odinstalovat skrze odinstalační soubor 'Odinstalovat překlad.bat,' nacházející se v hlavní složce s hrou a následně přeinstalovat jejich nové verze.

Stále se však jedná pouze o experimentální změnu, která nemusí být funkční na všech verzích hry. Dojde-li k jakýmkoliv chybám, starší verze překladů budou stále k nalezení na spodní části stránky níže uvedeného odkazu, i včetně překladu pro epizodu čtvrtou.






________________________________________________________________


Odkazy ke stažení překladu:
Epizoda IV: Synové zimy 

________________________________________________________________


- Tomas2886

26 komentářů:

  1. I když jsem epizodu hrála už mockrát a překládala jsem si jak nejvíc to jen šlo, su šťastná, že se konečně dozvím, zda moje angličtina není tak strašná! :) Děkuju moc za překlad! :) :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme moc :)))))) Co bych si bez tebe počal :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Tomíku, jsi vážně zlato!:)

    OdpovědětVymazat
  4. super diky, kdy muzem cekat cestinu na 5 episodku ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako vždycky to nedokážu říct a ani to nechci odhadovat. Teď si dám tak dva dny volno a pak se na ní vrhnu.

      Vymazat
  5. Mohl by někdo pomoct? některé části mám česky ale některé anglicky děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus použít starší formát překladu. Na stránce s odkazama na stažení překladů je dole poznámka, u který je odkaz na balík obsahující překlady pro epizody jedna až čtyři v trošku jinym formátu, kterej by měl bejt kompatibilnější s více verzema hry (za cenu toho, že při hraní každý epizody je potřeba překlad pro ní přeinstlaovat)

      Vymazat
  6. Tak to asi funguje děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá práce díky chlape! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímalo by mě jestli pátá epizoda má více textu na přeložení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí ne. Má přibližně o sto dvacet tisíc znaků textu míň.

      Vymazat
  9. tak to je super, díky Tomáši.

    OdpovědětVymazat
  10. kedy priblizne bude cestina na 5. diel?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus si přečist pár komentů víš, najdeš tam Tomovu odpověď na tvou otázku

      Vymazat
  11. Chtěl jsem ti poděkovat za super práci :) Akorát jsem něák přehlédl to varování a češtinu jsem naistoval aniž bych odstranil další a byla to osudová chyba.. Protože hra potom padala a když jsem si konečně spustil tak postavy nemluvily a když jsem chtěl odpovědět psalo to "This answer is blank!" tak jsem musel odstranit celou češtinu (Odinstalace nefungovala celé se to totiž seklo) A poté jsem znova naistaloval a fungovalo takže bych vám také doporučil abyste nejdřív odstranili ostatní češtiny a až pak instalovali :) Jinak super práce :)

    OdpovědětVymazat
  12. Vy, co se ptáte na češtinu 5.dílu, chápu, že se nemůžete dočkat, ale nechte Toma alespoň trochu vydechnout, myslím, že si toho musel užít dost s tou češtinou u 4.epizody. Až to bude, tak to bude :) Vždyť přece víte, že na Toma je spoleh! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Přesně tak 4 Epizoda měla zatím nejvíce textu takže.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak a teď se tu zas bude brečet o překlad páté epizody...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud všechno půjde dobře, tak se nebude muset brečet zas nijak šíleně dlouho.

      Vymazat
    2. Já spíš budu brečet, protože se nemůžu dočkat až vyjde šestá epizoda :D Prý až někdy v druhé polovině září...

      Vymazat
  15. prelozis aj hru Tales of Borderlands?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tom říkal, že tuto hru překládat nebude, protože není tak úspěšná a není o ni takový zájem, jako o TWD a GoT ;)

      Vymazat